تاکید پاکستان بر لزوم تمدید آتش‌بس

همشهری آنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 17:18
وزیر خارجه پاکستان بر لزوم ارتباط میان تهران و واشنگتن برای تمدید آتش‌بس تأکید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان تاکید که ما بر لزوم ارتباط بین واشنگتن و تهران و بررسی تمدید آتش‌بس تأکید می‌کنیم.

به گفته وزیر امور خارجه پاکستان ما بر گفتگو به عنوان بهترین راه برای دستیابی به صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای تمرکز می‌کنیم.

آتش‌بس دو هفته میان آمریکا و ایران روز چهارشنبه به پایان خواهد رسید در حالیکه دور تازه ای از مذاکرات بین تهران و واشنگتن احتمالا قرار است روز چهارشنبه به میزبانی اسلام‌آباد پایتخت پاکستان برگزار شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.