آئین گرامیداشت سردار شهید علی‌محمد نائینی برگزار شد

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 17:41
مراسم گرامیداشت سردار شهید نائینی، سخنگوی سپاه با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری در تهران برگزار شد.

آئین گرامیداشت سردار شهید علی‌محمد نائینی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم گرامیداشت سردار رسانه و راوی جبهه مقاومت شهید «علی‌محمد نائینی» سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز «سه‌شنبه» با حضور پرشور مردم قدرشناس و مسئولان در مسجد حضرت امام صادق (ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مقامات لشکری و کشوری و برخی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.

سردار «علی‌محمد نائینی» معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از چهره‌های شاخص عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سپاه محسوب می‌شد.

وی در جنایت حمله ناجوانمردانه تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در سحرگاه آخرین روز از ماه مبارک رمضان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.