پاکستان: برای رسیدن به توافق بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 17:42
وزیر خارجه پاکستان اعلام کرد: برای نزدیک کردن دیدگاه‌های ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم. تمرکز ما بر گفتگو به عنوان بهترین راه برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه‌ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، «محمد اسحاق دار» وزیر خارجه پاکستان امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: اسلام آباد برای نزدیک کردن دیدگاه های ایران و آمریکا به یکدیگر تلاش می کند.

وزیر امور خارجه پاکستان ادامه داد: ما بر لزوم ارتباط بین واشنگتن و تهران و بررسی تمدید آتش‌بس تأکید داریم. تمرکز ما بر گفتگو به عنوان بهترین راه برای دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه‌ است.

این در حالیست که ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر نیز ساعاتی پیش گفت که دوحه با همه طرف‌ ها از جمله آمریکا درخصوص مذاکرات اسلام آباد در ارتباط است.

وی افزود که رایزنی با پاکستان برای دستیابی به راه حل مسالمت آمیز از طریق مذاکرات اسلام آباد ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.