مهاجرانی: میز دیپلماسی را در امتداد میدان می‌دانیم

الف سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 17:59
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه میز دیپلماسی را در امتداد میدان می‌دانیم، گفت: برای همه موضوعات آماده‌ایم.

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت ظهر سه‌شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ در مراسم گرامیداشت سردار شهید علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیام‌تان به کسانی که میز مذاکره را میز خیانت می‌دانند، چیست؟ تاکید کرد: میز دیپلماسی ادامه میدان جنگ است.

وی اضافه کرد: همه ما تسلیم تصمیماتی هستیم که گرفته می‌شود، بدیهی است که میز دیپلماسی را در امتداد میدان می‌دانیم و برای همه موضوعات آماده‌ایم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.