کنترل شدید در شبکه پست

تابناک سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 18:17
مدیرعامل شرکت ملی پست از شناسایی و کشف مواردی از تخلفات امنیتی و قاچاق در شبکه پستی خبر داد. محمد احمدی با اشاره به پتانسیل سوءاستفاده از شبکه‌های فیزیکی، تأکید کرد که با اجرای کنترل‌های ویژه، تمامی موارد مشکوک شناسایی و تحت تدابیر امنیتی بررسی می‌شوند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: شبکه‌های پستی به‌طور طبیعی می‌توانند بستر سوءاستفاده در حوزه‌هایی مانند قاچاق، مواد مخدر و مسائل امنیتی باشند، اما با اجرای کنترل‌های ویژه، موارد تخلف شناسایی و با اقدامات متناسب امنیتی رسیدگی شده است.

محمد احمدی- مدیرعامل شرکت ملی پست- در تشریح وضعیت امنیتی شبکه پستی کشور اظهار کرد: در واقع، به‌صورت ایده‌آل و معمولی هم بستر شبکه‌های پستی و شبکه‌های فیزیکی ممکن است یکی از بستر‌های سوءاستفاده باشد؛ چه در حوزه قاچاق، چه در حوزه مواد مخدر و چه متأسفانه در خصوص مسائل امنیتی.

وی افزود: الحمدلله ما در این حوزه سربلند بودیم. واقعاً یک کنترل ویژه‌ای انجام شد و اتفاقاً مواردی هم بوده که کشف شده و رفتار متناسب با شرایط امنیتی که وجود دارد یا حوزه‌ای که ما در آن قرار داریم، انجام شده است.

احمدی با تأکید بر اهمیت این موضوع تصریح کرد: واقعیت این است که مسئله امنیت، مسئله‌ای بسیار مهم است که با حساسیت ویژه‌ای توسط مجموعه شرکت ملی پست دنبال می‌شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.