آمریکایی‌های کشته شده در مکزیک، ماموران سازمان سیا بودند

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 19:10
یک رسانه آمریکایی فاش کرد که کارمندان کشته شده این کشور در مکزیک، ماموران سازمان سیا بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که ۲ مقام آمریکایی که روز یکشنبه در تصادف رانندگی در شمال مکزیک کشته شدند، ماموران سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) بودند.

نیویورک تایمز در ادامه اضافه کرد که این موضوع پرسش‌ هایی را درباره نقش این سازمان جاسوسی در مکزیک ایجاد کرده است.

این در حالیست که پیشتر اعلام شده بود: ۲ کارمند سفارت آمریکا و ۲ نیروی انتظامی کشور مکزیک در شمال این کشور کشته شدند.

ادعا شده بود که ۴ نفر مذکور حین بازگشت از عملیات مبارزه با مواد مخدر در شمال مکزیک کشته شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.