درخواست پاکستان برای تمدید آتش‌بس میان ایران و آمریکا

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 19:22
وزیر خارجه پاکستان در دیدار با کاردار آمریکا، تمدید آتش‌بس بین ایران و آمریکا را خواستار شد

درخواست پاکستان برای تمدید آتش‌بس میان ایران و آمریکا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما "ناتالی‌ای بیکر"، کاردار ایالات متحده در پاکستان امروز با محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

طبق گفته وزارت خارجه پاکستان، گفت‌و‌گو‌ها پیرامون تحولات اخیر منطقه‌ای بود.

وزیر امور خارجه پاکستان بر تأکید مداوم این کشور بر گفت‌و‌گو و دیپلماسی به عنوان تنها ابزار مناسب برای مقابله با چالش‌ها و دستیابی به صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای تأکید کرد.

او بر لزوم تعامل بین ایالات متحده و ایران تأکید کرد و از هر دو طرف خواست تا تمدید آتش‌بس را در نظر بگیرند و به گفت‌و‌گو و دیپلماسی فرصتی بدهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.