ارتش لبنان: هر وجب از خاک تحت اشغال کشورمان را از اسرائیل پس خواهیم گرفت

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 19:48
فرمانده ارتش لبنان می گوید کشورش هر وجب از خاک خود را که تحت اشغال «اسرائیل» قرار دارد، پس خواهد گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرآنلاین به نقل از الاخبار، «رودولف هیکل» فرمانده ارتش لبنان امروز در جریان بازدید از ستاد تیپ دوازدهم پیاده نظام در القبه- طرابلس، در جمع سربازان لبنانی از تلاش‌های آنها که به گفته او ناشی از اعتقاد آنها به مأموریتشان و وحدت ملتشان است، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، ژنرال هیکل گفت: کسانی که به نهاد نظامی حمله می‌کنند و نقش آن را زیر سوال می‌برند، در خدمت اهداف اشغالگران هستند و به اختلافات داخلی دامن می‌زنند.

وی افزود: صلح مدنی، قوی‌ترین سلاح برای محافظت از لبنان در برابر خطراتی است که آن را تهدید می‌کند.

فرمانده ارتش لبنان خاطرنشان کرد لبنان هر وجب از خاک خود را که تحت اشغال اسرائیل است، بازپس خواهد گرفت.

وی خطاب به سربازان ارتش لبنان گفت: به پیام شرافت، فداکاری و وفاداری پایبند باشید و حفاظت از لبنان را بالاترین هدف و مقصود اصلی خود و منافع آن را بالاتر از همه ملاحظات قرار دهید.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.