راه‌اندازی پویش «نذر خون» در هرمزگان

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 20:01
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از راه‌اندازی پویش «نذر خون» با همکاری سازمان انتقال خون استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد زاهری اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان با مشارکت انتقال خون استان، این پویش را با هدف کمک به تأمین ذخایر استراتژیک خون و فرآورده‌های خونی اجرا می‌کند.

وی افزود: این برنامه با دعوت از شهروندان برای مشارکت داوطلبانه در اهدای خون همراه خواهد بود و گروه‌های مختلف دانشجویی و مردمی نیز در آن حضور خواهند داشت.

زاهری تأکید کرد: حفظ و تقویت ذخایر خونی برای پاسخگویی به نیازهای درمانی استان اهمیت ویژه‌ای دارد و اجرای این پویش می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای امنیت خونی استان داشته باشد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.