پشت پرده تلاش آمریکا برای حضور ایران در مذاکرات بدون دستورکار روشن | علت حضور ایران در مذاکرات قبلی | ببینید

همشهری آنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 20:10
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ایران به این نتیجه رسیده که حضور در مذاکرات بدون دستورکار روشن، صرفا ابزاری برای مدیریت بازارهای انرژی از سوی آمریکا است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران به این نتیجه رسیده که حضور در مذاکرات بدون دستورکار روشن، صرفا ابزاری برای مدیریت بازارهای انرژی از سوی آمریکا است.

وی درباره علت حضور ایران در مذاکرات قبلی اسلام‌آباد گفت: ایران در مذاکرات قبلی شرکت کرد چون ترامپ رسما توییت زد و مبنای مذاکره یعنی طرح ۱۰ بندی جمهوری اسلامی ایران را پذیرفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.