رژیم صهیونیستی: هدف حمله موشکی و پهپادی حزب الله قرار گرفتیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 20:27
ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید حمله موشکی و پهپادی حزب الله به مواضع خود مدعی شد که حزب الله آتش بس را نقض کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی بدون توجه به اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض مکرر آتش بس، مدعی شد که هدف حمله موشکی و پهپادی حزب الله قرار گرفته و این اقدام، نقض آشکار آتش بس است.

بر اساس این گزارش،‌ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حزب‌الله موشک‌هایی را به سمت نیروهای ما در منطقه «رب ثلاثین» در جنوب لبنان، در جنوب خط دفاعی، پرتاب کرد. ما سکوی پرتابی را که حزب‌الله از آن موشکها را به سمت نیروهای ما در جنوب لبنان پرتاب کرده بود، هدف حمله قرار دادیم.

رادیو ارتش اشغالگر هم گزارش داد: به صدا درآمدن آژیرهای خطر آنطور که ارتش پیشتر اعلام کرد، اشتباه نبود، بلکه در نتیجه پرتاب پهپاد از طرف حزب‌الله صورت گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: ما یک فروند پهپاد را که حزب‌الله به سمت کفاریوفال در شمال منطقه الجلیل پرتاب کرده بود، رهگیری کردیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.