پیام جدید اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ منتظر بازگشت به ایران هستم

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 20:37
سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در جدیدترین صحبت خود با مدیران این باشگاه تاکید کرده است که به ایران باز خواهد گشت.

پیام جدید اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ منتظر بازگشت به ایران هستم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست زنده، مجازی و تخصصی امروز پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و همراهی محسن خلیلی مدیر ورزشی و امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل با اوسمار سرمربی برزیلی تیم فوتبال سرخ پوشان برگزار شد.

در این نشست که به منظور هماهنگی هرچه بیشتر شرایط تیم برگزار شد، شرکت‌کنندگان در خصوص چند محور اصلی به گفت‌و‌گو پرداختند.

در ابتدا شرایط تمرینات چند روز اخیر، وضعیت روند آماده‌سازی بازیکنان و نحوه پیگیری تمرینات در شرایط فعلی مورد ارزیابی فنی قرار گرفت؛ و در ادامه وضعیت حال حاضر لیگ و سناریو‌های پیش رو با توجه به شرایط موجود، برنامه‌ها و سناریو‌های مختلف برای از سرگیری یا ادامه مسابقات لیگ بررسی و تحلیل شد.

درنهایت نیز وضعیت فنی بازیکنان و همین طور آخرین گزارش‌ها از سطح آمادگی جسمانی و فنی اعضای تیم ارائه و در مورد آن تبادل نظر شد.

در پایان این نشست، اوسمار ضمن ابراز همبستگی با مردم ایران، برای همه هموطنان به‌ویژه هواداران پرسپولیس آرزوی سلامتی کرد و گفت: «بی‌صبرانه منتظر بازگشت به ایران و دیدن دوباره مردم عزیز ایران هستم.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.