پرواز پهپاد اسرائیلی بر فراز ضاحیه؛جدیدترین کلیپ حزب الله+فیلم

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 20:39
منابع خبری از نقض آتش بس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و پرواز یک پهپاد اسرائیلی بر فراز ضاحیه بیروت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار روسیاالیوم از پرواز پهپاد اسرائیلی بر فراز ضاحیه بیروت خبر داد.

از سوی دیگر حزب الله کلیپی جدید با عنوان کابوس بازگشته است، منتشر کرد.

این در حالی است که رسانه‌های عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی در لبنان با موجی از تهدیدات جدید و قدیمی مواجه شده است؛ از بازگشت بمب‌های کنار جاده‌ای و تاکتیک‌های جنگ چریکی حزب‌الله گرفته تا استفاده گسترده این جنبش از پهپادهای انفجاری هدایت‌شده با فیبر نوری که رهگیری آن‌ها را دشوار کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.