حکم علی منصوریان برای بازی‌ها تا پایان فصل

خبرورزشی سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 20:46
علیرضا منصوریان، سرمربی الطلبه، پیش از دیدار حساس مقابل نوروز تأکید کرد که همه بازی‌های باقی‌مانده لیگ ستارگان عراق برای تیمش حکم فینال را خواهند داشت.

سرمربی الطلبه، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نوروز در لیگ ستارگان عراق از آمادگی کامل شاگردانش خبر داد. او با اشاره به عملکرد خوب نوروز در هفته‌های گذشته، این تیم را حریفی سازمان‌یافته و قابل احترام دانست.

علیرضا منصوریان در این باره گفت: به تیم نوروز احترام می‌گذاریم و حریف را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها در پنج بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته‌اند و سرمربی‌شان نیز تجربه بالایی در لیگ عراق دارد. نوروز تیمی منظم و باکیفیت است و می‌دانیم که بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت. او همچنین تأکید کرد که بازیکنان الطلبه با تمرکز بالا آماده این دیدار هستند.

سرمربی الطلبه با اشاره به نمایش اخیر تیمش برابر الغراف، ابراز امیدواری کرد که بازیکنانش همان کیفیت را در بازی پیش رو تکرار کنند. منصوریان گفت: امیدوارم بتوانیم همان عملکرد نیمه دوم بازی مقابل الغراف را ارائه دهیم؛ جایی که بدون اشتباه بازی کردیم. مسابقات باقی‌مانده برای ما بسیار مهم هستند و همه آن‌ها را مانند فینال می‌بینیم، بنابراین باید از اشتباهات دوری کنیم و برای پیروزی بجنگیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت نفرات تیم اشاره کرد و گفت: چند بازیکن مهم را در اختیار نداریم و دینس نداسی و حسین عامر غایب خواهند بود، اما بازگشت محمد مزهر می‌تواند کمک بزرگی برای ما باشد. حضور او به تیم انرژی بیشتری می‌دهد و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت بتوانیم برابر نوروز به پیروزی برسیم. منصوریان در پایان بار دیگر بر اهمیت این دیدار تأکید کرد و هدف تیمش را کسب سه امتیاز عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: علی منصوریان به عدد چهار سفت چسبید!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.