لزوم برخورد قانونی با مالکان انشعاب‌های غیرمجاز گاز و برق در لرستان

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 22:38
خرم‌آباد - بازرس کل لرستان بر لزوم برخورد قانونی با مالکان انشعاب‌های غیرمجاز گاز و برق در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه رضایی در جریان بازدید سرزده از شرکت‌های برق و گاز لرستان، خواستار برخورد قاطع و قانونی مسئولین با مالکان انشعاب‌های غیرمجاز گاز و برق در استان و اخذ مطالبات و بدهی از دستگاه‌های اجرایی استان شد.

وی گفت: معضل انشعابات غیرمجاز و استفاده از انشعابات غیرقانونی پذیرفتنی نیست و در راستای تحقق عدالت اجتماعی و طبق یک برنامه منسجم، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و برخورد با متخلفان دراسرع‌وقت در دستور کار مسئولین شرکت‌های مذکور قرار گیرد و اگر فردی به‌صورت غیرمجاز اقدام کند جرم محقق شده و بر اساس قانون مجازات می‌شود.

بازرس کل لرستان، افزود: ورود خسارات به شبکه توزیع و تأسیسات، اختلال در خدمات‌رسانی منظم، تضییع حقوق سایر مشترکان و کاهش عمر مفید شبکه‌های توزیع از دیگر مضرات انشعابات غیرمجاز برشمرد.

رضایی، همچنین باتوجه‌به شرایط کنونی کشور، به بررسی نکات ایمنی و لزوم رعایت پدافند غیرعامل، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حضور به‌موقع در زمان وقوع حادثه و خسارات به تجهیزات بالاخص در شرایط جنگی هشدارهای لازم را صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.