نخستین واکنش مقاومت اسلامی لبنان به نقض آتش بس

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 00:12
حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در پاسخ به نقض مکرر آتش‌بس، موضع ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

نخستین واکنش مقاومت اسلامی لبنان به نقض آتش بس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در واکنش به بیش از ۲۰۰ مورد نقض آتش‌بس موضع توپخانه رژیم صهیونیستی در شهرک «کفرجلعادی» هدف قرار گرفت.

براساس این بیانیه مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۸:۵۰ روز سه‌شنبه، موضع توپخانه ارتش دشمن صهیونیستی در شهرک کفرجلعادی را ـ که منشأ آخرین گلوله‌باران توپخانه‌ای به سمت شهر یحمر الشقیف بود ـ  با رگبار موشکی و دسته‌ای از پهپاد‌های انتحاری هدف قرار دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.