ایران به مذاکره نرفت، ترامپ مجبور به تمدید آتش‌بس شد

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 00:42
رئیس جمهور آمریکا که در روزهای گذشته بارها مدعی شده بود، آتش‌بس را تمدید نمی‌کند، پس از اینکه ایران به مذاکره نرفت، با عقب نشینی دوباره، یک طرفه آتش‌بس را تمدید کرد.

ایران به مذاکره نرفت، ترامپ مجبور به تمدید آتش‌بس شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ترامپ ادعا کرد: عاصم منیر وزیر دفاع و شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان از او خواسته‌اند که حمله به ایران را تا زمان ارائه پیشنهادی از سوی ایران به تأخیر بیندازد.

رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهایش گفت: آتش‌بس را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و گفت‌ وگوها به هر شکل ممکن به پایان برسد، تمدید خواهیم کرد.

ترامپ در ادامه مدعی شد: به نیرو‌های نظامی خود دستور داده است تا محاصره را ادامه دهند و در عین حال در حالت آماده‌باش باقی بمانند.

رئیس جمهور آمریکا در حالی مدعی تمدید آتش‌‎ بس شد که علی رغم تهدید‌های مکرر و ادعا‌های بی اساس او، هیئت ایرانی برای مذاکرات عازم پاکستان نشد و اعلام کرد که در سایه فشار و محاصره و تهدید حاضر به مذاکره نیست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.