واکنش پرسپولیس به وضعیت لیگ؛ ارسال درخواست رسمی از طریق پیامک

افکار نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 03:16
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از طریق پیامک درخواستی را از مدیران سازمان لیگ مطرح کرد.

از روزی که سازمان لیگ اعلام کرد ادامه مسابقات لیگ برتر را به بعد از جام جهانی موکول کرده و در عین حال صحبت هایی مبنی بر اعلام نمایندگان ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق جدول فعلی لیگ مطرح شد، فاز جدیدی از انتقادها و بحث های زیادی پیرامون سرنوشت لیگ شکل گرفت.

در همین خصوص شب گذشته برنامه فوتبال برتر به همین موضوع پرداخت و آن را با حضور سه میهمان ویژه خود که سرمربیان تراکتور، گل گهر و چادرملو بودند بررسی کرد. در حالی این صحبت نیز مطرح شد که سازمان لیگ گفته ده تیم موافق تعطیلی لیگ هستند. این مبحث با واکنش مدیرعامل پرسپولیس مواجه شد.

در همین خصوص، محمدحسین میثاقی مجری برنامه که به صفحه موبایلش نگاه می‌کرد گفت پیمان حدادی مدیرعامل پرسپولیس پیام داده و این سوالات را مطرح کرده است: « اینکه اگر ممکن است سازمان لیگ اسامی تیم‌هایی که گفته اند لیگ را تعطیل کنید را اعلام کند. نکته دوم اینکه چرا سازمان لیگ نظر اکثر تیم‌ها برای 18 تیمی شدن فصل بعد را قبول نکرد؟ بالاخره ملاک نظر اکثریت هست یا نه؟»

سه درخواست یا در واقع سه سوال مدیرعامل پرسپولیس از سازمان لیگ فعلا بدون پاسخ مانده است. آن هم در حالی که قرمزها اخیرا بیانیه‌ای صادر کردند و اعتراضشان به احتمال انتخاب نمایندگان آسیایی طبق جدول فعلی را مطرح کردند. در آخرین آپدیت جدول لیگ برتر، تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم هستند و پرسپولیس هم ششم است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.