رئیس جمهور نیکاراگوئه: ترامپ عقل خود را از دست داده است

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 05:07
دانیل اورتِگا در اظهاراتی تند علیه دونالد ترامپ، او را به علت به‌راه‌انداختن جنگ علیه ایران «دارای اختلال روانی» توصیف کرد.  

رئیس جمهور نیکاراگوئه: ترامپ عقل خود را از دست داده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «دانیل اورتگا»، رئیس جمهور نیکاراگوئه، در مراسمی که در ماناگوآ، پایتخت، برگزار شد؛ ترامپ را از نظر روانی ناپایدار توصیف کرد و او را مسئول آغاز جنگ علیه ایران دانست که منطقه را بی‌ثبات کرده و به اقتصاد جهانی آسیب رسانده است.

دانیل اورتگا گفت: «جنگی که رئیس‌جمهور آمریکا به راه انداخته، نمونه بارز رفتار فردی است که عقل خود را از دست داده و تصور می‌کند قادر به انجام هر اقدام و هر جنایتی است.» او با لحنی کنایه‌آمیز افزود که ترامپ «از سلامت عقل برخوردار نیست.»

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه همچنین از استفاده ترامپ از نماد‌های مذهبی انتقاد کرد و افزود: «مردم آمریکا و جهان، او را نه به‌خاطر ادعاهایش درباره انجام معجزه و شفا، بلکه به‌خاطر جان‌هایی که گرفته است، پاسخگو خواهند دانست.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.