علیرضا پناهیان: گاهی رهبری فرمان نمی‌دهد، ما باید خودمان بفهمیم که چه کنیم

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 05:51
علیرضا پناهیان در سخنانی ضمن ذکر چند مثال تاریخی از جمله شب عاشورا گفت: اطاعت از رهبری کافی نیست، گاهی خودت باید بفهمی چکار کنی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا پناهیان در سخنانی با طرح این سوال که «گاهی امام فرمان نمی دهد؛ وظیفه ما چیست؟» گفت: «گاهی امام فرمان نمی‌دهد  یا نمی‌تواند فرمان دهد، یا نمی‌خواهد و یا نمی‌گذارند که فرمان دهد، در این زمان خودت باید بفهمی که چه کار کنی. نمونه‌هایش را گفتم؛ مثلا شب عاشورا حضرت نمی‌خواست فرمان بدهد و فرمان نداد، خودشان فهمیدند که باید بمانند».

وی خاطره‌ای از حضور خدمت رهبر شهید انقلاب را ذکر کرد و گفت:« خدمت رهبری بودیم، یکی از فرمانده ها با احساسات صدا زد آقا هرچه فرمان بدهید ما اطاعت می‌کنیم آقا فرمود این کافی نیست ؛ گاهی از اوقات باید خودت بفهمی چه‌کار کنی».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.