حضور دروازه بان‌های تیم ملی فوتبال در تجمعات شبانه

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 07:37
دورازه بان‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در تجمعات شبانه در میدان ولیعصر تهران حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب با حضور در تجمعات خیابانی اظهار کرد: سلبریتی واقعی مردم شریف و دوست‌داشتنی هستند که نزدیک به دو ماه است در میدان حاضر هستند و با تمام وجود عشق و علاقه خود را به ایران نشان داده‌اند.

وی افزود: وظیفه ما ورزشکاران است تا در کنار این مردم دوست‌داشتنی حاضر باشیم و پا به پای آنها از ایران عزیزمان حمایت کنیم.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال سه‌شنبه شب در حاشیه حضور در تجمعات مردمی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در جمع مردم هستم. امیدواریم شادی که حق مردم است پایدار شود و همه رنگ آرامش را ببینید.

وی با تاکید بر اینکه مردم دروازه‌بان اصلی ایران در این روز‌های سخت هستند که برابر همه سختی‌ها پایداری می‌کنند، ادامه داد: این روز‌ها تمام می‌شود و همه کنار هم با شادی و آرامش کنار هم زندگی خواهیم کرد.

محمد خلیفه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با حضور در میدان ولیعصر تهران گفت: بهترین دروازه‌بان این روز‌های ایران، نیرو‌های مسلح هستند

وی افزود: دوست دارم این پرچم در دنیا بالاترین باشد و باید با بالاترین صدا سرود ایران را خواند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.