واکنش رسانه‌های صهیونیستی به عقب‌نشینی ترامپ مقابل ایران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 07:44
رسانه های رژیم صهیونیستی به عقب نشینی ترامپ در قبال ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان گزارش دادند، قیمت نفط بعد از اعلام تمدید آتش بس از سوی ترامپ یک دلار هم کاهش پیدا نکرد چرا که بازارها دیگر به حرف های وی اعتماد ندارند.

در این گزارش آمده است، ممکن است آتش بس چندین سال ادامه داشته باشد و سقف زمانی مشخصی ندارد. چرا ایران در مذاکرات امتیازاتی بدهد که آمریکا و رژیم صهیونیستی نتوانستند آنها را با زور به دست آورند؟

در ادامه این گزارش تاکید شده است، اگر ترامپ هدف یا هشدار نهایی مشخص نکند این تنها یک آتش بس نیست بلکه پایان به جنگ بدون توافق است. می توان گفت آنچه که اتفاق افتاده یک شکست سنگین است.

لازم به ذکر است رئیس‌جمهور آمریکا که طی روزهای گذشته بارها مدعی شده بود آتش‌بس را تمدید نمی‌کند، از تمدید آتش‌بس خبر داد.

ترامپ مدعی شد که عاصم منیر وزیر دفاع پاکستان و شهباز شریف نخست‌وزیر این کشور از او خواسته‌اند که حمله به ایران را تا زمان ارائه پیشنهادی از سوی ایران به تأخیر بیندازد.

وی در حالی مدعی تمدید آتش‌‎ بس شد که علی رغم تهدیدهای مکرر و ادعاهای بی اساس او، هیئت ایرانی برای مذاکرات عازم پاکستان نشد و اعلام کرد که در سایه فشار و محاصره و تهدید حاضر به مذاکره نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.