فراکسیون عراقی: آمریکا عامل اصلی آشوب و تنش در منطقه و عراق است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 07:47
رئیس یکی از فراکسیون های پارلمانی عراق به نقش مخرب آمریکا در منطقه و این کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، فالح الخزعلی رئیس فراکسیون پارلمانی منتصرون تاکید کرد، آمریکا عامل اصلی آشوب و تنش در عراق و منطقه است.

وی اضافه کرد، قلدری های آمریکا و تلاش های این کشور برای مصادره تصمیم گیری ها در عراق و تعیین تکلیف برای بغداد در زمینه های اقتصادی و سیاسی به مثابه تجاوزی است که نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

الخزعلی تصریح کرد، این کشور از ابزارهای فشار برای تحقق خواسته های خود استفاده می کند. دولت آتی باید پرونده بیرون راندن نظامیان خارجی از عراق را در رأس اولویت های خود قرار دهد. مصوبه پارلمان درباره پایان حضور نظامی آمریکا در عراق باید اجرا شود.

وی گفت: حاکمیت عراق تا خروج آخرین نظامی اشغالگر از این کشور محقق نخواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.