عضو ارشد انصارالله: اقدامات ترامپ نشانه به بن بست رسیدن آمریکا است

شمال نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 08:38
نصرالدین عامر عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در پیامی تاکید کرد که تصمیم‌های نامتوازن دونالد ترامپ نشانه شدت تنگنایی است که او در آن گرفتار شده است.
عضو ارشد انصارالله: اقدامات ترامپ نشانه به بن بست رسیدن آمریکا است

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، عامر در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: خودداری ایران از رفتن بر سر میز مذاکره نشان دهنده دست بالای ایران است.

 

وی اضافه کرد: در مقابل، عجله آمریکایی‌ها برای سفر به اسلام آباد حتی پیش از موافقت ایران با دور جدید مذاکرات و سپس تمدید آتش بس، نشان می‌دهد که ترامپ تا چه اندازه در بن بست گرفتار شده است.

 

عامر گفت: ادعای دروغین اختلافات داخلی در ایران نیز فقط برای حفظ آبروی ریخته شده ترامپ مطرح شده است.

 

به گزارش شمال نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش تر با تکرار ادعاهایش اعلام کرد: آتش‌بس را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و گفت‌ وگوها به هر شکل ممکن به پایان برسد، تمدید خواهیم کرد.

 

آتش‌بس اعلام شده میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا و رژیم اسرائیل در ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ برابر با ۷ آوریل ۲۰۲۶ با هدف فرصت به راهکارهای دیپلماتیک برای پایان دادن دائمی به جنگ، به مدت ۲ هفته برقرار شد که اکنون بار دیگر تمدید شده است.

 

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در پیامی پیش تر در واکنش به تمدید آتش‌بس از سوی رئیس جمهور آمریکا، گفت: امیدواریم طرف‌ها به رعایت آتش‌بس ادامه دهند و بتوانند در دور دوم مذاکرات برنامه‌ریزی شده در اسلام‌آباد برای پایان دائمی مناقشه، به یک «توافق صلح» جامع دست یابند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.