سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا به رئیسجمهور و فرماندهان ارتش تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه اقدام علیه ایران اسلامی هشدار داد.
به گزارش شمال نیوز، سرهنگ دوم پاسدار «ابراهیم ذوالفقاری» سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا اعلام کرد: با توجه به تهدیدهای مکرر رئیسجمهور آمریکا و فرماندهان ارتش متجاوز و تروریست آن کشور، هشدار میدهیم.
وی افزود: نیروهای توانمند و مقتدر ما از مدتها قبل در آمادگی صددرصدی و دست بر ماشه هستند، تا در صورت تجاوز و هرگونه اقدام علیه ایران اسلامی بلافاصله به اهداف از پیش تعیین شده، قدرتمندانه هجوم نموده و به آمریکای متجاوز و رژیم کودککش صهیونیستی شدیدتر از قبل درس عبرت دیگری بدهند.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.