ایران در جنگ با آمریکا ایستادگی کرد؛ بانک اهداف وسوسه‌کننده برای تهران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 09:07
یک پژوهشکده آمریکایی به ضعف پایگاه‌های این کشور در جنگ با ایران اذعان کرد و نوشت: حملات هوایی بی‌اثر بود و ایران با وارد کردن خسارت نظامی، آمریکا را به دیپلماسی واداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پژوهشکده آمریکایی کاتو اذعان کرد، جنگ علیه ایران میزان ضعف پایگاه های آمریکا را در خطوط مقدم نشان داد.

در این گزارش آمده است، حملات هوایی نتوانست سرنوشت جنگ را تعیین کند بلکه ایران موفق شد همچنان به نبرد ادامه دهد و آمریکا را مجبور به حرکت در مسیر دیپلماسی کند.

در ادامه گزارش تاکید شده است، ایران به وارد کردن خسارت های نظامی ادامه داد و استقرار ۴۰ هزار نظامی آمریکایی در منطقه یک بانک اهداف وسوسه کننده برای تهران مهیا کرد.

در این گزارش آمده است، موشک ها و پهپادهای ایرانی دست کم ۱۲ پایگاه آمریکایی از جمله مقر ناوگان پنجم دریایی این کشور و پایگاه العدید را زیر آتش برد. جنگ با ایران سؤالاتی را در خصوص هدف وجود پایگاه های آمریکا و نحوه استفاده از آنها را مطرح کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.