حمل و نقل کالاهای اساسی در بوشهر ۱۸۵ درصد افزایش یافت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 09:21
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: طی ایام جنگ، حمل و نقل کالاهای اساسی در بوشهر ۱۸۵ درصد افزایش یافت.

فرزاد رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی سوم مشکلی در زمینه حمل و نقل ایجاد نشده است اظهار کرد: ۶۳ هزارتن کالای اساسی در استان جا به جا شده است که ۱۸۵ درصد از نظر وزن و ۱۶۰ درصد از نظر تعداد سفرها افزایش دارد.

وی با اشاره به فعالیت هشت هزار و ۷۰۰ وسیله نقلیه در زمینه حمل و جابجایی کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: مهمترین کالاهای اساسی جا به جا شده در استان، شامل برنج، روغن و حبوبات بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح‌های عملیاتی در سطح استان بیان کرد: در پی خسارت های وارد شده بر اثر سیل اخیر اقدامات لازم برای رفع مشکلات در سریع ترین زمان انجام شد.

وی با اشاره به اجرای روکش۳۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به قانون ته لنجی‌ها و محورهای پر تردد، بهسازی و تعریض محورهای دلوار به محمد عامری انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.