ترامپ آتش بس با ایران را تمدید کرد

الف چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 09:36
ترامپ آتش بس با ایران را تمدید کرد.

به گزارش تسنیم، رئیس جمهور دولت تروریستی آمریکا در عقب نشینی آشکار از مواضع قبلی خود نوشت: ما آتش‌بس را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و مذاکرات به نحوی به نتیجه برسد، تمدید خواهیم کرد.

 ترامپ در ادامه آورد: به نیروهای مسلح خود دستور داده‌ام محاصره (دریایی) را ادامه دهند و در حالت آماده‌باش کامل باقی بمانند و قادر به اقدام باشند.

وی همچنین مدعی شد: بنا به درخواست فیلد مارشال عاصم منیر (فرمانده ارتش پاکستان) و نخست‌وزیر پاکستان، از ما خواسته شد حمله‌مان به ایران را به تعویق بیندازیم!

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.