عاملان ایجاد رعب و وحشت در زابل طی کمترین زمان به دست قانون سپرده شوند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 09:42
زاهدان - رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان دستور داد: عاملان ایجاد رعب و وحشت در زابل در کمترین زمان به دست قانون سپرده شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار ویدئویی از رفتارهای خشونت‌آمیز و ایجاد ناامنی در یکی از دفاتر قضایی شهرستان زابل، رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ضمن ورود مستقیم به موضوع، دستورات ویژه‌ای را جهت برخورد قاطع و فوری با خاطیان صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد، ضمن ابراز تأسف از جریحه‌دار شدن عواطف عمومی در پی این اقدام هنجارشکانه، بیان کرد: امنیت و آرامش روانی مردم، خط قرمز غیرقابل تغییر دستگاه قضایی است و با هر فرد یا افرادی که بخواهند با رفتارهای وحشیانه و ایجاد رعب و وحشت، نظم جامعه را مختل کنند، با اشد مجازات قانونی برخورد خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: بلافاصله پس از رویت گزارش‌ها، دستورات لازم به مهدی شمس‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان صادر شد تا با نظارت مستقیم بر عملکرد ضابطین، روند شناسایی و بازداشت این افراد تسریع شود. همچنین در گفتگو با ایرج جهانتیغ دادستان زابل، تأکید گردید که پرونده این افراد به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد با اشاره به اینکه اختلافات خانوادگی مجوزی برای عربده‌کشی و ایجاد ناامنی در اماکن عمومی نیست، تصریح کرد: عدلیه در صیانت از حقوق شهروندی با هیچ‌کس تعارف ندارد. عامل این حرکت ناشایست و همدستان وی بدانند که از چنگال قانون راه گریزی ندارند و به‌زودی مجازات پشیمان‌کننده‌ای در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.