روسیه توان هسته ای خود را افزایش می دهد

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 10:06
الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: روسیه تمام تهدید‌های ناتو را در استراتژی بازدارندگی هسته‌ای خود لحاظ کرده و توان هسته‌ای خود را در پاسخ به آن تقویت خواهد کرد.

روسیه توان هسته ای خود را افزایش می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی با اشاره به تهدید‌های سازمان پیمان آتلانتیک شمالی علیه مسکو، تاکید کرد: روسیه تمام تهدید‌های ناتو را در استراتژی بازدارندگی هسته‌ای خود لحاظ کرده و توان هسته‌ای خود را در پاسخ به آن تقویت خواهد کرد.

گروشکو با اشاره به اینکه افزایش کنترل‌نشده ظرفیت هسته‌ای کشور‌های ناتو، مسکو را ملزم می‌کند این موضوع را در توسعه و برنامه‌ریزی نظامی خود به دقت بررسی کند، خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر لندن و پاریس درباره زرادخانه‌های هسته‌ای آنها نیز در چارچوب نظامی‌سازی گسترده اروپا مطرح می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.