«صحرای میناب» در سریش‌آباد به صحنه می‌رود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 10:09
سنندج- تئاتر خیابانی «صحرای میناب» به نویسندگی و کارگردانی وحید خدابنده‌لو با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در سریش‌آباد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تئاتر خیابانی «صحرای میناب» کاری از خانه هنر سریش‌آباد با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در فضای باز شهری به روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی وحید خدابنده‌لو، با رویکردی اجتماعی و در قالب تئاتر خیابانی تولید شده و قرار است در جمع شهروندان اجرا شود.

بر اساس این گزارش، اجرای «صحرای میناب» روز پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ از ساعت ۲۱ در میدان شهدای سریش‌آباد برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان از این اجرای خیابانی دیدن کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.