تداوم نقض آتش‌بس؛ حمله پهپادی صهیونیست‌ها به لبنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 10:18
رژیم صهیونیستی با نقض مداوم توافق آتش بس لبنان یک حمله پهپادی علیه این کشور انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض آشکار توافق آتش بس لبنان منطقه ای را در نزدیکی الجبور واقع در بقاع غربی هدف قرار داد.

این حمله که با یک پهپاد صورت گرفت باعث شهادت یک شهروند لبنانی و مجروحیت ۲ تن دیگر شد.

علاوه بر تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان نظامیان اشغالگر به تخریب خانه های شهروندان این کشور در مناطق جنوبی ادامه می دهند. رسانه ها روز گذشته به تخریب منازل مسکونی در شهرک حولا در جنوب لبنان اشاره کردند.

منازل لبنانی ها در شهرک های شمع و طیرحرفا در جنوب این کشور نیز از سوی اشغالگران منفجر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.