به گزارش همشهری انلاین، بر اساس گزارش رسانههای آمریکایی، در پی وقوع آتشسوزیهای گسترده در ایالت جورجیا، دستور تخلیه ساکنان ۱۲ منطقه صادر شده است.
این آتشسوزیها تاکنون بیش از ۲۰ ساختمان و تأسیسات را ویران کرده است.
به گزارش همشهری انلاین، بر اساس گزارش رسانههای آمریکایی، در پی وقوع آتشسوزیهای گسترده در ایالت جورجیا، دستور تخلیه ساکنان ۱۲ منطقه صادر شده است.
این آتشسوزیها تاکنون بیش از ۲۰ ساختمان و تأسیسات را ویران کرده است.