مقامات صهیونیست: نتانیاهو در جنگ علیه ایران شکست خورد

افکار نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 10:53
مسؤولان و فرماندهان سابق نظامی در دولت رژیم صهیونیستی اعلام کردند دولت این رژیم در جنگ علیه ایران شکست خورده است.

 «دان حالوتس» و «موشه یعالون» روسای سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص از عملکرد دولت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد و اعلام کردند که وی اسرائیل را ربوده و منابع دولت را ملک شخصی خود می‌داند و در جنگ علیه ایران شکست خورده است.

مسؤولان صهیونیست دولت اسرائیل را دولتی دانستند که کاملا از واقعیت شهروندانش جداست و به گونه‌ای رفتار می‌کند که اسرائیل ملک شخصی اوست.

«ایهود باراک» نیز اعلام کرد که دولت نتانیاهو هیچ کدام از اهداف جنگ را محقق نکرده است.

رژیم صهیونیستی چندین عملیات نظامی در منطقه انجام داده است. پیش از آنکه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، پنجشنبه گذشته آتش‌بس ۱۰ روزه را اعلام کند، از دوم مارس، حملات اشغالگران به لبنان منجر به شهادت ۲۲۹۴ نفر، زخمی شدن ۷۵۴۴ نفر دیگر و آوارگی بیش از یک میلیون نفر شده است،

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.