سخنگوی سازمان مدیریت بحران: بهار پر بارانی داریم

مشرق نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 10:57
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، با ابراز امیدواری نسبت به بارش‌های پیش رو در فصل بهار، اعلام کرد که برآوردهای اولیه حاکی از بارش‌های مطلوب در فصل بهار است.

به گزارش مشرق، حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ضمن ابراز امیدواری نسبت به بارش‌های بهاری و تأثیر آن در جبران کمبود آب کشور، اظهار داشت: برآوردهای ما حاکی از آن است که در فصل بهار، به‌ویژه تا پایان اردیبهشت، شاهد بارش‌های خوبی خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های اخیر توانسته‌اند کم‌آبی ناشی از خشکسالی را جبران کنند، توضیح داد: با وجود بارش‌های صورت گرفته، همچنان زمین و سفره‌های آب زیرزمینی برای جبران کسری سال‌های گذشته نیازمند بارش‌های بیشتری هستند.

ظفری افزود: به دلیل برداشت‌های بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی در سال‌های گذشته بدون جایگزینی مناسب، بخش قابل توجهی از این منابع تخلیه شده و همچنان با وضعیت ذخایر خالی مواجه هستیم. امیدواریم بارش‌های پیش‌بینی‌شده برای فصل بهار به ویژه تا اردیبهشت بتواند بخشی از کمبود بارش سال‌های گذشته را جبران کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.