کشف مواد مخدر از نوع تریاک در جاده خرم‌آباد - دورود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 11:22
خرم‌آباد - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از کشف مواد مخدر از نوع تریاک در جاده خرم‌آباد - دورود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان، اعلام کرد: مأموران جان‌برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با اتکا به اشراف اطلاعاتی دقیق و تیزبینانه، از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

متعاقب این خبر، با هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی واکنش سریع به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی و قاطع، خودروی سواری حامل مواد افیونی را در محور مواصلاتی خرم‌آباد به دورود مورد ضربه قرار و توقیف کردند.

در بازرسی صورت‌گرفته از خودروی توقیفی، مقدار هفت کیلو و ۹۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

در این راستا، دو نفر قاچاقی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پلیس استان لرستان بار دیگر هشدار می‌دهد که با عزم جدی، اشراف اطلاعاتی مستمر و همکاری ارزشمند مردم شریف، هیچ‌گونه فرصتی برای جولان سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت اجتماعی باقی نخواهد گذاشت و با قاطعیت با مخلان جامعه و افراد فرصت‌طلب و سودجو که در پی گسترش دامنه اعتیاد هستند، برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.