محور اندیکا - مسجدسلیمان تا عصر امروز بازگشایی می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 11:27
اهواز - اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد: عملیات ریزش‌برداری در محدوده چشمه گدار در حال انجام است و محور اندیکا - مسجدسلیمان تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این اطلاعیه آمده است: در پی ریزش کوه ناشی از شرایط جوی در محدوده چشمه گدار، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و ماشین‌آلات سنگین راهداری به محل اعزام شدند.

طبق این اطلاعیه در حال حاضر عملیات پاک‌سازی و ایمن‌سازی مسیر بدون وقفه ادامه دارد و با توجه به حجم پیشرفت کار، پیش‌بینی می‌شود تردد در این محور تا عصر امروز به حالت عادی بازگردد.

محسن کجباف رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: هم‌استانی‌ها تا زمان اعلام بازگشایی رسمی، جهت تردد از مسیر جایگزین (لالی - اندیکا) استفاده نموده و پیش از سفر، برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته یا به بازوی اطلاع‌رسانی راه‌ها در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.