مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در شهرستان جم اجرا شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 11:45
بوشهر- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جم گفت: با اجرای مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در شهرستان بیش از ۴۰ هزار راس دام تحت پوشش قرار گرفتند.

یونس حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واکسیناسیون بیش از ۴۰ هزار راس دام در پایان طرح مایه کوبی مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در شهرستان جم انجام شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جم افزود: طرح مایه کوبی مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی در شهرستان جم از اول بهمن ماه ۱۴۰۴ آغاز و روز ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ به پایان رسید.

حق شناس اضافه کرد: در این طرح در تعداد ۵۶ واحد روستایی، ۳۹ هزار و ۱۱۷ راس دام سبک و ۹۸۰ راس دام سنگین تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی اذعان داشت: طرح مایه کوبی آبله در جمعیت بز و گوسفند نیز از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ شروع شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.