دمای خوزستان تا جمعه ۳ درجه افزایش می‌یابد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 12:03
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز جمعه روند افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبارهای پراکنده و رعدوبرق در ارتفاعات استان وجود دارد و سپس تا روز جمعه جوی نسبتاً پایدار بر روی استان حاکم خواهد بود.

وی افزود: در این مدت روند افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در سطح استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان توضیح داد: شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت امروز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از روز شنبه استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۰.۹ و دزپارت (دهدز) با هشت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی گفت: در همین مدت اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۴ و کمینه ۱۶.۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.