
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عصر سهشنبه نشست بررسی و رسیدگی به پرونده خاطیان انضباطی فدراسیون ووشو برگزار شد. پیش از این خواهران منصوریان با مطرح کردن ادعاهایی در فضای مجازی علیه رئیس فدراسیون ووشو با محرومیت مواجه شده بودند. این اتفاقات پس از کنار رفتن خواهرشان یعنی الهه منصوریان از سرمربیگری تیم ملی زنان رخ داده بود.
چند ماه پس از آن فدراسیون ووشو مصاحبهای از سهیلا منصوریان منتشر کرد که در آن مصاحبه اعلام کرده بود از رفتارش پشیمان است و صفحه شخصی اش در اختیار خودش نبوده است.
آرای تجدیدنظر کمیته انضباطی فدراسیون ووشو به شرح زیر اعلام شده است:
در خصوص تقاضای تجدید نظر خواهی خانم سهیلا منصوریان نسبت به رأی مورخ ۲۵ /۰۹ /۱۴۰۵ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو که به ۱۰ ماه محرومیت از فعالیت در رشته ورزشی ووشو و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، پس از تجدید نظر و اذعان خانم شهربانو منصوریان به این که صفحه شخصی خانم سهیلا منصوریان در اختیار ایشان بوده و باز نشر توسط ایشان انجام شده است، رأی بر برائت خانم منصوریان صادر شد.
در خصوص تقاضای تجدید نظر خواهی خانم شهربانو منصوریان نسبت به رأی مورخ ۲۵ /۰۹ /۱۴۰۵ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو که به ۱۴ ماه محرومیت از فعالیت در رشته ورزشی ووشو و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، ضمن رد تجدید نظر خواهی و تایید اساس رأی صرفاً جزای نقدی از یک میلیارد ریال به پانصد میلیون ریال و محرومیت از ۱۴ ماه به ۱۲ ماه تقلیل داده میشود و رآی صادره قطعی است.
در خصوص تقاضای تجدید نظر خواهی آقای توحید اسدیان نسبت به رأی مورخ ۲۵ /۰۹ /۱۴۰۵ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو مبنی بر پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و ۱۴ ماه محرومیت از فعالیت ورزشی ووشو، پس از تجدید نظر صرفاً مجازات ایشان به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و ۸ ماه محرومیت از فعالیت ورزشی در رشته ووشو تقلیل داده میشود و رأی صادره قطعی است.