نماینده ایران در سازمان ملل: اگر آمریکا محاصره دریایی را لغو کند، ایران آماده مذاکره است/ برای جنگ نیز آمادگی داریم

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 12:20
اقتصادنیوز: نماینده ایران در سازمان ملل گفت: ما آغازگر تجاوز نظامی نبوده‌ایم. اگر آنها به دنبال راه‌حل سیاسی باشند، ما آماده‌ایم. اگر به دنبال جنگ باشند، ایران برای آن آماده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد طی مصاحبه‌ای با "روداوو" گفت: ایالات متحده باید قبل از هرگونه دور جدیدی از مذاکرات، «نقض آتش‌بس» خود را متوقف کند.

وی اعلام کرد: به محض اینکه آن‌ها محاصره را لغو کنند، دور بعدی مذاکرات در اسلام‌آباد برگزار خواهد شد.

ایروانی افزود که ایران برای هر سناریویی آمادگی دارد.

سفیر ایران گفت: ما آغازگر تجاوز نظامی نبوده‌ایم. اگر آنها به دنبال راه‌حل سیاسی باشند، ما آماده‌ایم. اگر به دنبال جنگ باشند، ایران برای آن آماده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.