دستگیری سارقان ۶۳ کیلو شمش نقره در ورامین

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 13:25
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند سارقان ۶۳ کیلوگرم شمش نقره در سعادت آباد تهران توسط عوامل کلانتری ۱۲ مرکزی ورامین خبر داد.

دستگیری سارقان ۶۳ کیلو شمش نقره در ورامین
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار دلاور القاصی مهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت مقادیری شمش نقره که با طراحی قبلی توسط سرایدار تبعه افغانستانی یک برج مسکونی در سعادت آباد تهران انجام شده بود، پس از فرار متهمان به محدوده شهرستان ورامین، بررسی موضوع در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری و اقدام سریع پلیس ۳ نفر متهم تبعه افغانستانی از این باند دستگیر و ۱۰ کیلوگرم شمش نقره از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: متهمان به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در رابطه با شناسایی سایر متهمان و مالخر ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.