موج ۵۳ «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 13:57
کرمانشاه - موج پنجاه‌وسوم اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» همزمان با دهه کرامت امشب با حضور خادمان و پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موج پنجاه‌وسوم اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» در قالب هفته هشتم این پویش مردمی، امشب چهارشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این مراسم در ایام دهه کرامت و با حضور خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و همراهی پرچم متبرک آن حرم مطهر برگزار می‌شود و حال و هوایی معنوی به این اجتماع مردمی خواهد بخشید.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان، این برنامه از ساعت ۲۱ امشب آغاز می‌شود و مسیر برگزاری آن از ابتدای شهرک بهداری به سمت انتهای این شهرک خواهد بود.

اجتماع «نحن منتقمون» در شب های گذشته نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف شهر کرمانشاه برگزار شده و با استقبال قابل توجهی همراه بوده است.

برگزارکنندگان این مراسم از عموم مردم مؤمن و انقلابی کرمانشاه دعوت کرده‌اند با حضور پرشور خود در موج پنجاه‌وسوم این اجتماع، جلوه‌ای دیگر از همبستگی و ارادت به ارزش‌های دینی و انقلابی را به نمایش بگذارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.