خبرنگار صهیونیست: ترامپ با تمدید آتش‌بس، خودش را نقض کرد

شمال نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 14:30
خبرنگار وبگاه «آکسیوس» بامداد چهارشنبه گفت که تمدید یکجانبه آتش‌بس توسط رئیس جمهور آمریکا یعنی که او آماده ازسرگیری جنگ نیست.
خبرنگار صهیونیست: ترامپ با تمدید آتش‌بس، خودش را نقض کرد

به گزارش شمال نیوز، «باراک راوید» خبرنگار صهیونیست وبگاه «آکسیوس» بامداد چهارشنبه گفت که تمدید آتش‌بس توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یعنی که او آماده ازسرگیری جنگ نیست.

 

راوید در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «این تمدید [آتش‌بس] با بیانیه خود ترامپ که صبح سه‌شنبه اعلام کرد نمی‌خواهد آتش‌بس را تمدید کند، در تضاد است».

 

وی در این‌باره توضیح داد: «در حالی که این اقدام نشان می‌دهد که او آماده از سرگیری جنگ نیست، اما اهرم فشار او را - هم فشار ضرب‌الاجل رو به پایان و هم اعتبار تهدید نظامی او را - تضعیف می‌کند».

 

در واپسین دقایق شامگاه سه‌شنبه و در حالی که هنوز چند ساعت به پایان آتش‌بس دو هفته‌ای بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران مانده بود، ترامپ به‌صورت یکجانبه اعلام کرد: «ما آتش‌بس را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و بحث‌ها به هر نحوی به پایان برسد، تمدید خواهیم کرد».


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.