پدرم، مادرم، عمو، دخترعمه و همسرش در طبقه چهارم شهید شدند + ویدئو | روایت تنها بازمانده از یک خانواده

همشهری آنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 14:42
«حامد» تنها بازمانده یک خانواده در محدوده مسکونی رسالت منطقه۴ تهران از شناسایی پیکر اعضای خانواده‌اش می‌گوید.

به گزارش همشهری آنلاین، این بازمانده می گوید: خودم ۲۰ روز پای کار بودم و جستجو می کردم. بیشترین عزیزان من در طبقه چهارم بودند، پدرم، مادرم، عمو، دخترعمه و همسر عمه ام هم در آن طبقه شهید شدند. در طبقه دوم در منزل خودم، همسرم شهید شده است. تک تک این افراد را خودم شناسایی کردم.

این فرد با اعضای خانواده اش در مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی زندگی می کرد اما دشمن در جنگ تحمیلی سوم، این خانه را هدف قرار داد و ۱۲ نفر از اعضای خانواده اش شهید شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.