به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دهها شهرک نشین صهیونیست روز چهارشنبه به صحنهای مسجد الاقصی یورش بردند.
شهرک نشینان اسرائیلی از ورودی المغاربه و با حفاظت پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند.
شاهدان عینی گفتند که شهرک نشینان، آیینهای تلمودی را به جا آوردند، دعاهای بلند خواندند و رقصهای ویژه اجرا کردند.
شهرک نشینان به خواندن و رقصیدن در حین یورش خود نیز اقدام کردند.
اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که صبح امروز چهارشنبه ۵۰۸ شهرکنشین صهیونیست به مناسبت سالروز اشغال فلسطین به مسجد الاقصی تعرض کردند.
بر اساس این گزارش، این اقدام در حالی صورت گرفت که پلیس رژیم صهیونیستی محدودیتهایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به این مکان مقدس اعمال کرده بود.
شهرکنشینان در جریان این یورش، اقدام به برگزاری آیینهای تلمودی، نماز با صدای بلند و رقص در محوطه مسجد الاقصی کردند.
اداره اوقاف اسلامی دربیت المقدس بارها خواستار توقف یورشها به مسجد الاقصی شده است.













