این معلمان از مهر 1405 مشغول به کار می‌شوند/ آخرین جزئیات از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:08
اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: دنبال آن هستیم که مجوزها قطعی شود و انشالله آزمون‌ها را برگزار کنیم، گرچه ممکن است این حدود ۳۰ هزار نفری که معمولا از طریق ماده ۲۸ جذب می‌کنیم به مهر امسال نرسند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی درباره آخرین وضعیت جذب معلمان برای سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: ما معمولا بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار دانشجو معلمی داریم که فارغ التحصیل شده و وارد آموزش و پرورش می‌شوند و هر سال تعدادی مجوز استخدامی می‌گرفتیم.

وی افزود: امسال در شرف مجوزهای استخدامی در اسفندماه بودیم و توافقات نیز به عمل آمده بود و مراحل نهایی آن در حال انجام بود که جنگ شد و به واسطه جنگ نتوانستیم این آزمون را برگزار و اعلام کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: الان دنبال آن هستیم که مجوزها قطعی شود و انشالله آزمون‌ها را برگزار کنیم، گرچه ممکن است این حدود ۳۰ هزار نفری که معمولا از طریق ماده ۲۸ جذب می‌کنیم به مهر امسال نرسند.

وی در عین حال تاکید کرد: با این حال هر تعدادی که به ما سازمان اداری و استخدامی دهند ما آزمون را برگزار خواهیم کرد، مصاحبه‌ها و گزینش‌ها را انجام خواهیم داد و آنها را آماده خواهیم کرد تا برای مهر ۱۴۰۶ به کارگرفته شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، کاظمی گفت: مهر ۱۴۰۵ را با فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان مدیریت خواهیم‌. با صرفه‌جویی و مدیریت منابع انسانی مهر ۱۴۰۵ را بدون هیچ دغدغه‌ای آغاز خواهیم کرد و از همین الان برنامه‌ریزی‌ها را شروع کردیم. آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق را حساس کردیم. قطعا امسال مدیریت منابع انسانی ما نسبت به سال گذشته متفاوت خواهد بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.