اکیپ سیار انتقال خون کرمانشاه در روستای رزین مستقر می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:14
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار اکیپ سیار خون‌گیری در روستای رزین بخش بیلوار خبر داد و از مردم خواست در این طرح مشارکت کنند.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای استقرار اکیپ سیار انتقال خون در روستای رزین اظهار کرد: این اقدام با هدف تقویت ذخایر خونی استان و افزایش دسترسی اهالی مناطق روستایی به خدمات اهدای خون انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش ذخایر برخی گروه‌های خونی در روزهای اخیر نگران‌کننده شده است، افزود: گروه‌های خونی O منفی و A مثبت بیشترین کمبود را دارند و اجرای این برنامه می‌تواند نقش مهمی در تأمین نیاز بیماران و مراکز درمانی ایفا کند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه زمان آغاز فعالیت اکیپ را ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و گفت: تیم تخصصی انتقال خون با تجهیزات کامل در محل حاضر خواهد بود و فرآیند خون‌گیری مطابق استانداردهای بهداشتی انجام می‌شود.

میرزاده همکاری گروه جهادی شهید مصیب هاشمی در اجرای این طرح را ارزشمند دانست و تصریح کرد: مشارکت گروه‌های مردمی در کنار دستگاه‌های رسمی موجب افزایش گستره خدمات و پوشش بهتر نقاط روستایی خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان روستای رزین و مناطق اطراف دعوت کرد در این برنامه حضور یابند و با اهدای خون به بیماران نیازمند یاری رسانند و تأکید کرد: اهدای خون اقدامی حیاتی است و هر واحد خون می‌تواند زندگی یک بیمار را نجات دهد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.