اگر سهمیه ایران ۴+۱ هم شود، باز نوبت به پرسپولیس نمی‌رسد

مشرق نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:17
پیشکسوت باشگاه استقلال به انتقاد از برخی اظهارات و اتفاقات اخیر پیرامون سرنوشت فصل جاری پرداخت و تأکید کرد ملاک اخذ سهمیه آسیا باید عملکرد داخل زمین باشد.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره سرنوشت نهایی فصل جاری گفت: آن‌هایی که می‌گفتند قهرمان باید در میدان و داخل زمین مشخص شود، حالا مثل گذشته خارج از زمین و با فعالیت‌های غیر ورزشی دنبال سهمیه می‌گردند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم استقلال افزود: تیمی که سرمربی واقعی و غیر ویدئویی دارد، بازیکن دارد، سرپرست و بازیکنان ایرانی‌اش همگی داخل کشور هستند و در تمرینات حضور دارند، استقلال است. در مقابل تیمی که نه سرپرست دارد، نه بازیکن به تعداد کافی، سرمربی‌اش ویدئویی و خیالی است و با ۷ امتیاز اختلاف در جایگاه ششم جدول قرار دارد و از جام حذفی کنار رفته، اساساً حق ادعا ندارد و اصلاً حضور نماینده این تیم در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها غیر منطقی است.

فنونی‌زاده همچنین با اشاره به وضعیت سهمیه‌های آسیایی تصریح کرد: دبیرکل فدراسیون رسماً اعلام کرده استقلال، تراکتور و سپاهان سهمیه آسیایی می‌گیرند، اما باز هم صحبت از اما و اگر می‌شود. فدراسیون باید از موضع رسمی‌اش دفاع کند و بگوید چرا تکلیف را مشخص نمی‌کند؟ نکته جالب این است که بعد از استقلال، تراکتور و سپاهان، تازه نوبت به گل‌گهر و چادرملو می‌رسد و حتی اگر تعداد تیم‌های لیگ نخبگان آسیا از ۲۴ به ۳۲ تیم افزایش پیدا کند و سهمیه ایران ۴+۱ هم شود، باز جایی برای پرسپولیس در آسیا وجود نخواهد داشت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.