دستگیری دو عامل ایجاد مزاحمت شهروندان در شهر تهران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:29
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر خبر داد که در محدوده تهرانپارس باعث ایجاد مزاحمت و ترس در بین شهروندان می‌شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: شب گذشته ( سه شنبه شب ) ماموران گشت ویژه سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری کامل، طی عملیاتی در محدوده تهرانپارس، دو نفر را که با خودرو به شکل خطرناک و زیگزاگی اقدام به ایجاد مزاحمت و ارعاب شهروندان می‌کردند، شناسایی کردند.

متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس با اقدام خشونت‌آمیز و فرار از محل، امنیت شهروندان را به خطر انداختند. مأموران با رعایت ضوابط قانونی و استفاده از تاکتیک‌های کنترل خودرو، اقدام به شلیک هوایی به لاستیک خودرو متهمان کردند و موفق به دستگیری هر دو شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از سابقه درگیری، تخلفات مستی و ارتکاب جرائم ضد امنیتی متهمان بود.

مرکز اطلاع ‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد که تأمین امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با هنجارشکنان استفاده خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.